wtorek, 28 października 2014

"Raz dwa trzy psy" Nadia Budde

Początkowo nie byłam do tej książeczki przekonana. Ale jak zapewniła mnie właścicielka wydawnictwa Hokus-Pokus dorośli często mają z nią taki problem. A dzieciaki ją wprost uwielbiają. I to szczera prawda! Mój pięcioletni syn oszalał na punkcie "Raz dwa trzy psy". Czym jest ta fenomenalna książka? Pierwsze skojarzenie - wyliczanka. Dzieci lubią wyliczanki, młodsze za rymy i rytm, starsze za absurdalny humor. W "Raz dwa trzy psy" mamy to wszystko. A do tego zabawa w skojarzenia, pobudzanie kreatywnego myślenia i ćwiczenie pamięci. "Raz dwa trzy psy" uwalnia wyobraźnię i pokazuje, że po "trzy" nie zawsze musi być "cztery". Nie od dziś wiadomo, że dzieciaki są bardziej kreatywne i mają szerzej otwarte umysły. Może dlatego dostrzegają magię tej książeczki przed dorosłymi. Ja dojrzałam tą magię dopiero po kilku  seansach czytelniczych z moim synem.
Polecam gorąco!

"Raz dwa trzy psy" Nadia Budde, wyd. Hokus-Pokus 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz