środa, 9 października 2013

„Kotostrofy czyli o kotach strofy” Agnieszka Frączek

Tym razem będzie o kotach :) Jest to temat bardzo wdzięczny i bliski memu sercu, sama jestem właścicielką czwórki wspaniałych kotów :) Cała nasza rodzina to kociarze, dlatego z przyjemnością przedstawię książeczkę pani Agnieszki Frączek, traktującą o kotach właśnie :) „Kotostrofy…” to zbiór wierszy opisujących różne aspekty życia z kotem. Tak więc, mamy opisy kocich zachowań, psot i kocio-psich relacji ujęte w naprawdę śliczne i wpadające w ucho wierszyki i opatrzone ciekawymi kolażowymi ilustracjami, których autorką jest Iwona Cała. Przyznam, że ubawiłam się czytając te utwory, w których dopatrzyłam się zachowań moich osobistych czworonogów. Szczególnie spodobała mi się „instrukcja” włączania mruczenia :) Widać, że autorka bacznie obserwuje zachowania zwierząt, gdyż jej kocie strofy bardzo trafnie ujmują to, co zna pewnie każdy właściciel mruczących futrzaków. Zbiorek zawiera ponad dwadzieścia zabawnych wierszy. Prawdziwa gratka szczególnie dla miłośników kotów, ale także twórczości Agnieszki Frączek. Mój trzyletni synek, najmłodszy kociarz w rodzinie, polubił tę książkę, ale myślę, że spokojnie nada się ona nawet dla starszych dzieci, bo są to wiersze ambitne. Polubią je nawet dorośli :) Szczególnie tacy, którzy przepadają za mruczkami. Ta pozycja to doskonała propozycja prezentu dla małych i dużych fanów tych wspaniałych zwierząt :)

„Kotostrofy czyli o kotach strofy” Agnieszka Frączek, Wydawnictwo BIS 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz