środa, 2 października 2013

Wprowadzenie i wyjaśnienie :)

Jestem mamą uwielbiającego książki 4-latka. Od grudnia zeszłego roku prowadziłam blog Czytelniczek. Niestety z powodu awarii serwera platformy blogowej mój dość już rozbudowany blog Czytelniczek został skasowany. Chcąc kontynuować moją blogową działalność, postanowiłam zmienić platformę ( niestety nazwę też byłam zmuszona zmienić na inną, nie zajętą ).  Na tym blogu będę przedstawiać i opisywać nasze książkowe fascynacje i zachęcać  do uważniejszego przyglądania się dziecięcej literaturze, obecnej na księgarskich półkach. Czytajmy naszym dzieciom, bo to je ogromnie rozwija, buduje ich wyobraźnię i poszerza słownictwo. Jednocześnie starannie wybierajmy lektury, kształtując gust i zmysł estetyczny naszej pociechy, wszak nie tylko treść jest istotna w książkach dla dzieci. Czytanie to frajda i wspaniały sposób spędzania czasu i tego uczmy nasze pociechy. Czytając z dzieckiem wzmacniamy jego poczucie bezpieczeństwa i zacieśniamy nasze więzy. Zatem – czytajmy dzieciom ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz